Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.

GY.I.K. - GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

GY.I.K. - GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

Meg kell adnom a nevelmet és a lakcímemet házszámmal, akkor is, ha csomagautomatába, vagy csomagpontra kérem a csomagot?

Igen. A számlázáshoz szükségesek ezek az adatok.

 

Miért számolt szállítási díjat, ha 20.000 Ft-tól INGYENES a szállítás és 4 db 5.000 Ft-os terméket vettem?

Azért, mert volt egy 1.000 Ft-os kuponja, amivel a fizetendő összeg 19.000 Ft-ra csökkent és így nem érte el az ingyenes szállítás határát.

 

Miért nem kaptam meg a megrendelésről a visszaigazoló emailt?

Ha valóban nem kapta meg, annak két oka lehet.

  1. Rossz email címet adott meg. Kérjük, hogy megrendelés elküldése előtt az összesítő oldalon minden adatot nézzen át és ha szükséges javítson rajtuk. Ha regisztrált vevőként a fiókjába belépve vásárol, akkor nem kell újra megadnia az adatait, elég egyszer a regisztrációkor, így nincs újabb és újabb elírási lehetőség.

  2. Nem fejezte be a rendelést. A rendelés azzal fejeződik be, hogy bepipálja, hogy ELFOGADOM AZ ÁSZF-et és a MEGRENDELEM gombra kattitva elküldi megredelését. Ilyenkor kiírja a rendszer, hogy KÖSZÖNJÜK RENDELÉSÉT. Ha regisztrált vásárló, akkor a fiókjába belépve is ellenőrizheti, hogy a rendelés folyamata lezárult-e, vagy nincs megrendelés.

 

Miért nem találom a BEÉRKEZŐ LEVELEK mappában a megrendelésről a visszaigazoló emailt és a számlát?

Ha webáruházunk email címét és a számlázónk email címét felveszi a NÉVJEGYZÉKBE, akkor a levelező rendszer leveleinket, számláinkat a BEÉRKEZŐ LEVELEK mappába fogja tenni, mert az Ön ismerősének tekint minket. Ha nem szerepelünk a névjegyzékében akkor a legtöbbször a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába teszi be leveleinket, számláinkat. A megrendelés utáni köszönő oldalon végén erre külön felhívjuk a figyelmet.

 

Hogyan adjam meg helyesen a telefonszámomat?

Csak a 2 számjegyú szolgáltató és a 7 számjegyű telefonszám kell egyben, így: 205403749. Nem kell + jel és +36 sem (ami Magyarország hívószáma), mert az már alapból ott van. Külföldi telefonszámot nem fogadunk el, mert a futár rendszerek sem tudják kezelni.

 

Külföldre szállítanak-e?

Nem.

 

Cégként vásárolhatok-e?

Igen, de csak adószám megadásával. Az Ön felelőssége, ha termékeinket költségként elszámolja.

 

Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?

A megrendelés átvételi kötelezettséggel jár. Ha valki nem veszi át a csomagját, azt kizárjuk a kedvezmény-rendszerből, LETILTOTT státuszt kap. Ha többször előfordul, hogy megrendelését nem veszi át, akkor megtiljuk belépését a webáruházba, ha nem regisztrált vásárló, akkor nem szolgáljuk ki legközelebb.

 

Hosszabbítható-e a csomagponton a csomag tartózkodási deje?

Általában igen, ezt a Futárszolgálatoktól kell kérni.

 

Futárszolgálatok telefonszáméát hol találom meg?

Ott van a megrendelés visszaigazoló e-mailben is, de a szállítás-fizetés menüpontban is megtalálható.

 

Előre utalást választottam, mikor kapom meg az árut és hol találom meg a bankszámlaszámukat és mit írjak a közleménybe?

A pénz beérkezése után adjuk fel az árut. Közleménybe megrendelés számot kérünk. Bankszámlaszámunk a megrendelés visszaigazoló e-mailben is ott van, a szállítás-fizetés menüpontban is és az ÁSZF-ben is.

 

Visszaküldhetem-e az árut, ha nem tetszik?

Igen. Az elállási joggal az átvétel után 14 munkanapig minden webáruháznál mindenki élhet, indoklás nélkül. Ez nem azonos azzal, hogy nem veszem át a csomagot. Saját költségén, hiánytalanul visszaküldheti a terméket és visszautaljuk a termék árát. Kivétel ez alól ha cégként vásárolt, arra nem vonatkozik az elállási jog.

 

Hol írhatok véleményt a termékről?

A webáruházban a termék oldalán a VÉLEMÉNYEK fülön. Ezzel segíti másk választását is. De az ÁRUKERESŐTŐL is fog kapni egy megkeresést a vásárlás után 10-12 nappal, hogy véleményezze a webáruházat és a vásárolt terméket.

 

Mit jelent ha egy terméknek van OGYÉI száma és azt hol nézhetem meg?

Az OGYÉI notifikációs szám csak a termék regisztrációját jelenti, a forgalmazónak bejelentési kötelezettsége van, ha egy étrend-kiegészítőt elkezd forgalmazni. A bejelentés másnapján már forgalmazhatja, amikor még folyamatban van az OGYÉI szám kiadása, így lehetnek olyan termáékek, melyek OGYÉI számát még nem találja meg az OGYÉI oldalán. Az OGYÉI-hez beelentett étrend-kiegészítőket forgalmazuink csak, ami nem jelent semmilyen laboratóriumi vizsgálatot, csupán anyit, hogy hivatalos forgalmazóktól vásárolunk csak. Az OGYÉI számokat a terméken nem szükséges a forgalmazónak feltüntetnie és mi sem tüntetjük fel a webáruházban, mert követhetetlenül gyorsan változnak.

 

Önök forgalmaznak étrend-kiegészítőt?

Nem. Mi nem vagyunk sem gyártók, sem nagykereskedés, csak viszonteladók vagyunk, a termék forgalmazói a terméken vannak feltünetetve.

 

Hová írhatok Önöknek emailt?

AUTOMATA által küldött emailekre (megrendelés visszaigazolás, számla, stb.) SOHA NE VÁLASZOLJON, mert azt nem kapjuk meg! A max.man.kir@gmail.com címen vagy a webáruházainkban feltüntetett email címeken vagyunk elérhetőek?

 

Hogyan érhetem el Önöket telefonon?

20/540-3749 a telefonszámunk. Hétfő, kedd, szerda, csütörtök 10-16 óráig vagyunk elérhetőek.

 

Van-e INGYENES SZEMÉLYES ÁTVÉTEL és hol?

Igen, hétfő, kedd, szerda, csütörtök 12-16 óráig, de csak előzetes időpont egyeztetéssel, mert ez nem egy állandó nyitvatartási idő. A HELYSZÍNEN CSAK BANKKÁRTYÁS FIZETÉS LEHETSÉGES. Dolmány Irodaház 13. kerület, Dolmány utca 5-7. I/7. VitaliMax-VitaliMan Kft.

 

Mikor vannak SZABADSÁGON?

Minden évben DECEMBER 15 és 20 között valamikor leállunk (pontosan mikor azt hírlevélben és a weboldalon is már egy hónappal előbb közöljük) és januári első munkanapon kezdünk. Ekkor teljesítjük a két ünnep között beérkezett rendeléseket is.

 

Hány munkanapos a SZÁLLÍTÁS?

1 munkanapos az esetek 95%-ban. 5%-ban 2 munkanapos, a karácsonyi csúcsidőszakban előfordulhat csúszás. Ha a feladás után 2 munkanapon belül sem kapta meg, kérjük jelezze.

 

MIKOR ADJKÁK FEL a megrendelésemet?

Ha csomagfeladási napon (hétfő, kedd szerda, csütörtök) 14 óra előtt rendelt, akkor azt még aznap feladjuk (kivéve, ha nincs készleten). Egyéb esetben a következő csomagfeladási napon.

 

MIÉRT NINCS SZÁMLA A CSOMAGBAN?

Mert ELEKTRONIKUS SZÁMLÁT állítunk ki, ami csak elektronikus formában érvényes, nyomtatva nem. Ezt e-mailben elküldjük. Ezért csak olyan vásárlókat szolgálunk ki, akik létező valós email címet adnak meg, ahol nemcsak a számlát de a megrendelés visszaigazolását és a Futár értesítését is megkapják.

 

Mi a különbség a REGISZTRÁLT és a NEM REGISZTRÁLT vásárló között?

Az adatok tartalmában: SEMMI. Ugyanazokat az adatokat kell megadnia, semmilyen „inkognitot” nem jelent a NEM REGISZTRÁLT vásárlás. A különbség csupán egy JELSZÓ amit a vásárlói fiókjához ad meg a regisztrált vásárló.

Az adatok megadásának gyakoriságában: Regisztráltként egyszer kell csak megadnia, nem regisztráltként minden alkalommal.

Kedvezmény rendszerben: Regisztráltként kaphat hűségpontot (ha fiókjába belépve vásárol), nem regsiztráltként nem kap.

 

REGISZTRÁLTKÉNT kapok-e HÍRLEVELET vagy bármilyen marketing anyagot?

Nem. Csak akkor kap hírlevelet, ha FELIRATKOZIK A HÍRLEVÉLRE.

 

ELŐRE UTALÁST VÁLASZTOTTAM. MILYEN BANKSZÁMLASZÁMRA UTALHATOK?

10700457-71459961-51100005 - VitaliMax-VitaliMan Kft. A számlán szereplő végösszeggel Ft-ra egyező összeget utaljon, lehetőleg a SAJÁT bankszámlájáról (ne ismerőséről, rokonéról) és a megjegyzés rovatba írja be a megrendelés szzámát.

 

FUTÁRSZOLGÁLATNÁL ÉRDEKLŐDNÉK A CSOMAGOM UTÁN, MIK AZ ELÉRHETŐSÉGEIK?

GLS: munkanapokon 7-20 óráig: 29/886-700 vagy 20/890-0660

MPL:  1/333-7777 (munkanapokon 8-17 óráig, csütörtökön 20 óráig)

Pick Pack Pont: 1/881-2615 (hétfő 7-19, kedd-péntek 7.30-17.30 óra között).